Bu Blogda Ara

21 Nisan 2011 Perşembe

امتحان ایین نامه

عرض کنم که 2 ماه پیش رفتم امتحان ایین نامه رانندگی دادم ان هم به فارسی -به همه زبانها میشه امتخان داد اگر تا 6 غلط داشته باشی ایین نامه راقبولی .من 3 غلط اوردم قبول شدم .اگه رد بشی بار دوم باید 3 غلط یا کمتر داشته باشی تا قبول بشی بار سوم بدون غلط بار چهارم دوباره باید 30 دلار بریزی تا پروسه رو از نو شروع کنی .همون روز ثبت نام می کنی همون جا امتحان می دی میای بیرون .عکس رو هم همون جا با کامپیتوتر می گیرن . همه چی برقی . برای امتحان شهری هم حدودا 1 ماه وقت میدن باید با ماشین خودت بری یا ماشین از جایی گیر بیاری .من ماشین نخریدم فعلا برای همین یه بار شهری رو تاریخش رو عوض کردم .امیدوارم این دفعه بخرم یه کم تمرین کنم برم امتحان . ماشین ارزون هست با 2000 دلار میشه یه هوندا یا مزدا یا شورلت مدل 2000 خرید . برای اطلاعات درباره امتحان رانندگی میشه به سایت دی -ام.و رفت و ته و توه قضیه رو دراورد .DMV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder